Komisja ds. Dostępności Uczelni przy KRASP

Aktualności

  • XIX Dni Integracji


    Program XIX Dni Integracji   Serdecznie zapraszamy na XIX Dni Integracji organizowane przez Centrum Kształcenia i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Stowarzyszenie „Hefajstos”,które odbędą się w dniach 15 – 16 maja 2019 r. Podczas tegorocznych Dni Integracji: 15 maja 2019 r.…

  • IV Forum Uczelnianych Pełnomocników ds. Osób z Niepełnosprawnościami


    IV Forum Uczelnianych Pełnomocników ds. Osób z Niepełnosprawnościami „Innowacyjne rozwiązania we wspieraniu osób z niepełnosprawnościami w szkolnictwie wyższym” 27-28 lutego 2019 r. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydział Historyczny Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Umultowska 89 d…

  • List Komisji ds. Wyrównywania Szans Edukacyjnych przy KRASP


    Informacja na temat wykorzystania dotacji podmiotowej przeznaczonej na zadania związane z zapewnieniem osobom z  niepełnosprawnościami warunków do pełnego udziału w procesie przyjmowania na studia, do szkół doktorskich, kształceniu na studiach i w szkołach doktorskich lub prowadzeniu działalności naukowej – List…

  • Krakowskie Dni Integracji – zapowiedź


    Krakowskie Dni Integracji odbędą się w dniach 9-12 kwietnia 2019 r. na uczelniach krakowskich. Stanowią imprezę cykliczną organizowaną przez krakowskie uczelnie: AGH, KA, PK, UEK, UJ, UP, UPJPII oraz UR. Uczelnie współpracują ze sobą w oparciu o podpisane Porozumienie na rzecz…

  • List wspierający rodziców osób niepełnosprawnych


    Przedstawiamy stanowisko pełnomocników rektorów i kierowników biur ds. osób niepełnosprawnych krakowskich uczelni w odniesieniu do strajku rodziców osób niepełnosprawnych w Sejmie. List został przekazany osobom protestującym. List wspierający rodziców osób niepełnosprawnych

  • Publikacja Odpowiedzialne wsparcie a zrównoważony rozwój


    Prezentujemy publikację Odpowiedzialne wsparcie a zrównoważony rozwój. Zbiera wszystkie 7 zasad wsparcia edukacyjnego, a dodatkowo każda z tych zasad została opisana w oparciu o studium przypadku tak, aby osoby pracujące na uczelniach mających nieco mniejsze doświadczenie we wdrażaniu wsparcia edukacyjnego…